fb code

ÚVOD DREAM BIG

Chcete práci, která vás bude opravdu bavit a zároveň naplňovat? Nudí vás nekonečné porady, práce, co nezná konce, náladový šéf a cítíte, že je čas na změnu, protože vy si zasloužíte víc?
Přijďte na konferenci Dream BIG. Jedná se o edukativní, zábavné a inspirativní posezení s lidmi, kteří vám pomohou zrealizovat vaše kariérní sny. Nebo touhy? 

Přestaňte snít a začněte konat

Založte si vlastní start-up, vyvarujte se opakování stále stejných chyb, které vám brání v kariérním růstu, a dosáhněte svého maximálního potenciálu. Je to snazší, než si myslíte. Nezáleží na tom, na jakém stupínku své kariéry nebo života právě stojíte. Možná ani nevíte, jakým směrem se vydat. My vám pomůžeme. Seznámíme vás s příběhy českých i zahraničních osobností, kterým se podařilo uspět. Jaká byla jejich cesta od nesmělých prvních krůčků k vysněnému úspěchu?

Koho můžete potkat?

  • Dvojici mladých žen, které štvalo, jak svět plýtvá plasty, a rozhodly se to změnit. Efektivně a stylově. (Duo Frusack)
  • Patří mezi nejkrásnější ženy světa, ale stále pevně stojí nohama na zemi. Ba dokonce její kroky vedou až do bruselského parlamentu. (Taťána Gregor Brzobohatá)
  • Česká designérka, která se stala hitem přes noc díky sociálním sítím, zdůrazní, že bez dobrého nápadu a business plánu se vaše ambice mohou roztříštit během pár minut. (Alex Monhart)
  • Blogerka a matka, která se rozhodla svoji popularitu proměnit v prosperitu a vytvořila Elite Bloggers club. (Tereza in Oslo)
  • Půl milionu fanoušků na Instagramu. Jaká byla cesta kluka z malého města na vrchol? (Kovy)

Pro koho je konference určena?

Vytvořili jsme ji pro ženy z generace mileniálů, které mají ambice a chtějí naplno využít svůj potenciál i možnosti, jež jim společnost nabízí.

Program

08:00 - 09:00
REGISTRACE A SNÍDANĚ
09:00 - 09:15
ZAHÁJENÍ KONFERENCE

Zorka Hejdová, moderátorka

Lenka Zajícová, šéfredaktorka Marie Claire a Holly Rains, Head of Digital content Marie Claire

09:15 - 10:45
I. BLOK – SELF - PRESENTATION

Jedním z nejdůležitějších prostředků k dosažení osobní prosperity ve všech životně důležitých oblastech je umění sebeprezentace.

Nebojte se velkého rozhodnutí a ukažte, co ve vás je! V prvním bloku se seznámíte s příběhy, které vás inspirují k úspěchu. Jak se co nejlépe ukázat na sociálních sítích? Jak se vyhnout zbytečným chybám v sebeprezentaci? Změňte svůj talent v úspěch, ukažte, co umíte a přesvědčte ostatní o svých kvalitách. Představíme vám osobnosti, které mají už dostatek zkušeností i slibnou budoucnost před sebou.

Přednášející BLOK I.:

Jsem vyjímečná, protože...

Petra Cross, Senior Software Engineer, Google California


#DreamShareLive - My journey as a Social Media Playmaker

Marc Campman, Social Playmaker


Předběhnout dobu

Taťána Gregor Brzobohatá, zakladatelka nadace Krása pomoci


7 lekcí od umělců, co je třeba znát

SIETSE BAKKER, PODNIKATEL A SUPERVIZOR SOUTĚŽE EUROVISION SONG CONTEST


Holky ve vedení společnosti – nebojme se toho

DIANA RÁDL ROGEROVÁ, ŘÍDÍCÍ PARTNERKA DELOITTE ČR

10:30 - 10:45
PANELOVÁ DISKUSE A DOTAZY Z PUBLIKA
10:45 - 11:05
PŘESTÁVKA NA KÁVU
11:05 - 12:30
II. BLOK – DREAM BIG & DON’T GIVE UP!

Neúspěch není ostuda ani selhání, ale potřebný krok na cestě, která vede k vysněnému cíli. Jaké to je, když se vám nedaří, ale vy víte, že chcete víc? Proč je tak důležité se nevzdávat? A co když se rozhodnete jít jinou cestou než ostatní? O svých pádech, ale i sladkých vítězstvích s vámi budou mluvit lidé, kteří dosáhli vysněné mety a inspirují ostatní. Jaká byla jejich přání a o čem sní dnes? Kde vzali odvahu se nevzdat? A co udělali proto, aby se jejich sny staly skutečností?

Přednášející BLOK II.:

O tomhle jsme nikdy nesnili

Janek Rubeš, reportér, dokumentarista a režisér


Dream big. But it’s ok if you don’t.

Do Thu Trang, bloggerka Asijatka.cz


Po těch největších životních pádech teprve přichází úspěch

Tereza in Oslo, bloggerka Terezainoslo.com


Born to be Kiwi.com

Petra Vaškových, Chief Product Officer, Kiwi.com


Moje cesta aneb já nejsem to, co se mi stalo. Jsem tím, kým jsem se rozhodla být.

Veronika Kašáková, zakladatelka Nadačního fondu VK

12:20 - 12:30
PANELOVÁ DISKUSE A DOTAZY Z PUBLIKA
12:30 - 13:30
OBĚD
13:30 - 15:00
III. BLOK – FASHION SUCCESS: HOW TO MAKE IT

Ve třetím bloku se zaměříme na úspěch a splněné sny v módním byznyse. Jaké to je, když jedna instagramová fotka převrátí váš život naruby? Opravdu platí, že móda je uzavřený svět, kam nikdo zvenčí jen tak nepronikne? Co když vás štve, jak svět plýtvá plasty a chcete to změnit stylově? Na tyto otázky vám odpovíme ve třetím bloku.

Přednášející BLOK III.:


Sen versus realita

Alex Monhart, designérka


Osobní vize a krize v lifestylovém podnikání

Hana Fořtová a Tereza Dvořáková, zakladatelky start-upu Frusack


Fashion byznys: Čas na změnu?!

Tereza Hrtúsová,ekonomická analytička, Česká spořitelna


Strategie profesního stylu

Klára Klempířová, módní poradkyně a stylistka pro Answear.cz


Ta správná motivace a nekonečné hledání smyslu

Kovy, youtuber

14:45 - 15:00
PANELOVÁ DISKUSE A DOTAZY Z PUBLIKA
15:00 - 16:30
KOKTEJL A NETWORKING

*Program není finální a bude postupně aktualizován. Časový plán je pouze orientační.
Uvedené řečníky může organizátor nahradit nebo změnit.

Doprovodný program a Dream BIG Game

Během konference můžete soutěžit o hodnotné ceny od partnerů. Stačí jen zastavit se na jejich prezentačním místě a získat u každého z nich razítko na hrací kartu, kterou dostanete při registraci. Pak si můžete během koktejl party vychutnávat drink a uvidíte, jestli se na vás usměje štěstí při tombole. Šance jsou vysoké, dárečků máme spoustu!

Answear

Fashion store Answear pro vás v prostorách VIP salonku v prvním patře připravil relax zónu, kde na vás kromě odpočinku čeká také módní poradenství. Na místě se seznámíte s nejnovějšími kolekcemi a trendy pro podzim a zimu, vyzkoušíte si vybrané kousky a podíváte se na stavební prvky business dresscode šatníku. K dispozici bude také módní stylistka Klára Klempířová.

Česká spořitelna

Tisk kabelky na 3D tiskárně? Realita. Přijďte a přesvědčte se u prezentačním místě České spořitelny, která podporuje začínající podnikatelky i inovace.

ECCO

Milujete obuv, která padne jako ulitá? Navštivte stánek ECCO a přesvědčte se samy, že design, kvalita a pohodlí jdou zkrátka dohromady!

Eucerin

Dozvíte se mnoho zajímavostí ze světa dermokosmetické péče a díky diagnostice pomocí speciálního přístroje zjistíte, v jaké kondici je vaše pleť. UV kamera zase odhalí stav poškození vaší pleti vlivem slunečního záření

L´Oréal Professionnel

Nechte se učesat podle aktuálních světových vlasových trendů profesionálními kadeřníky z L´Oréal Professionnel a získejte cenné rady a tipy, jak si daný účes jednoduše vytvořit i doma.

Marie Claire

Vyfoťte se na titulku ve fotoprezentačním místě Marie Claire a sdílejte #MCDREAMBIG Zde také odevzdejte kompletní hrací kartu, abyste byly zařazeny do slosování úžasných cen od partnerů.

Sephora

Tým profesionálních Sephora Make-Up Artistů vám bude k dispozici po celou dobu konference, kdy vám poskytne dokonalé líčení a rád vás seznámí s nejnovějšími trendy a produkty Sephora kolekce a jiných exkluzivních značek.

Vysoká škola logistiky

Zkuste si kvíz zaměřený na současné trendy v logistice. Získáte zde také informace o možném vzdělávání a individuální konzultace.

Volvo


Volvo patří k nejbezpečnějším vozům na světě a jeho design je proslulý švédskou precizností a nadčasovostí. Přijďte se o tom přesvědčit na naše prezentační místo.

LOONO

Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule! Přijďte se naučit, jak správně a pravidelně vyšetřovat prsa a varlata a odhalit tak případnou rakovinu včas.

GLO

Jedno zařízení, jedno tlačítko a jedno nabití, které vydrží až na 30 použití... Toto je glo™ - revoluční výrobek s pokročilou technologií zahřívání tabáku a Vaše nová alternativa k běžným cigaretám. Zajistí tabákovou chuť, skvěle vypadá, nepáchne kouřem. Pokud jste dospělý kuřák navštivte naši glo™ lounge zonu v prvním patře a zažijte spojení elegantního designu s pokročilou technologií glo™ a na krabičku cigaret si už ani nevzpomenete..

Deloitte

Máš kuráž? Tvůj první krok může být tetování a třeba se Ti Deloitte vryje i pod kůži...Tečka.

Přednášející

partner logo
Alex St. Monhart , designérka

Jak může design řešit naše potřeby a jak přetavit trend v nadčasovost. To a mnoho dalšího zajímá Alex St. Monhart. S bakalářem z filmové vědy a francouzské filologie se pustila do světa módy, designu a businessu. Její myšlenky a směřování značky zpočátku pomáhala formovat Alice Klouzková na kurzu módního designu na Scholastice. Alexina první klauzurní práce - multifunkční batoh jí vynesl mezinárodní cenu Roots of European design. Poté se začala věnovat batohů naplno. V roce 2016 byla nominována na Objev roku CGD a v roce 2017 byla vybrána mezi 30  pod 30 let časopisu Forbes. Alex loni otevřela Studiostore na Letné, kde si můžete všechny její modely prohlédnout a vyzkoušet osobně. 

partner logo
DIANA RÁDL ROGEROVÁ , Řídící partnerka Deloitte ČR

Diana Rádl Rogerová pracuje ve společnosti Deloitte od roku 1996. V posledních 10 letech působila jako partnerka v oddělení auditních služeb a současně jako vedoucí pro odvětví nemovitostí ve střední Evropě. Během více než dvacetileté kariéry ve společnosti Deloitte pracovala pro významné bankovní domy, realitní společnosti, fondy i developery a získala zkušenosti z oblastí auditu, účetního i finančního výkaznictví, poradenství v oblasti financování podniků apod. Deloitte vede od 1. prosince 2016.

partner logo
Do Thu Trang , bloggerka Asijatka.cz

Narodila se ve Vietnamu. Vystudovala obor Česko-německá studia v Praze a Regensburgu a také Marketingovou komunikaci a PR na Univerzitě Karlově. Točí se kolem marketingu, IT a start-upů. Několik let sbírala zkušenosti v marketingových agenturách, poté pracovala v IBM Česká republika jako happiness manager. Tři roky byla součástí organizačního týmu TEDxPrague. V současné době se věnuje obsahovému marketingu v technologickém start-upu Spaceti a festivalu technologií budoucnosti Future Port Prague. Za blog Asijatka.cz byla nominována na Křišťálovou lupu a Magnesii Literu. V roce 2016 získala ocenění Novinářská křepelka pro novináře do 33 let. 

partner logo
Hana Fořtová a Tereza Dvořáková , zakladatelky start-upu Frusack

Hana Fořtová a Tereza Dvořáková jsou zakladatelkami společnosti, která uvedla v roce 2016 na trh Frusack – alternativu k jednorázovým mikrotenovým sáčkům. Díky kompostovatelné tkanině je určen k opakovanému použití a stal se tak světovým unikátem, který se vyrábí v ČR. 

Hana a Tereza původně studovaly medicínu, podnikání jim ale zcela změnilo život. Inovativní projekt si našel rychle svoje místo na tuzemské i zahraniční startupové scéně. 

„Chceme na trh přinášet ekologická řešení pro nákup a skladování potravin a zasadit se tak o redukci jednorázového odpadu. Věříme, že Frusack může být zítra stejnou samozřejmostí, jakou jsou mikrotenové sáčky dnes. S tím rozdílem, že svět bude bavit ho používat.

partner logo
Janek Rubeš , reportér, dokumentarista a režisér

Janek je český reportér, kameraman, dokumentarista a režisér. Vystudoval Filmovou akademii Miroslava Ondříčka. V roce 2006 začínal s virálními videi, která vytvářel primárně pro server Stream.cz. Je autorem desítek reklamních i nekomerčních videií a několika sérií (Jak na to, Město podvodů?, Noisebrothers, Život v luxusu), pracoval i na seriálu Peklo na talíři. Časopisem Forbes byl v roce 2016 zařazen do žebříčku 30 pod 30, který označuje 30 nejtalentovanějších lidí v Česku, kteří ještě nedosáhli věku 30 let. V roce  2017 získal cenu Osobnost roku v rámci cen Křišťálová lupa.

partner logo
Kovy , youtuber

Vlastním jménem Karel Kovář je jednou z nejvýraznějších a nejvlivnějších českých osobností na sociálních sítích. Kovy jako youtuber a influencer má zásah 1,4 milionu lidí. Více než šest natáčí vlastní videa, která se nevyhýbají ani náročnějším tématům. Ty zpracovává s lehkostí sobě vlastní. Nechybí mu vtip a ani ironie. Časopis Forbes ho v roce 2017 vybral do žebříčku 30 pod 30, který označuje 30 nejtalentovanějších lidí v Česku, kteří ještě nedosáhli věku 30 let. Třikrát za sebou vyhrál ocenění videobloger roku v anketě Czech Blog Awards. Loni vydal autobiografickou knihu Ovšem.

partner logo
Marc Campman , Social Playmaker

Marc Campman je mezinárodní specialista na online marketing a social media a několikanásobný držitel prestižních ocenění. Marc má za sebou 35 let zkušeností s marketingem a obchodem v oblasti technologií, telekomunikací a herního průmyslu ve velkých globálních společnostech, stejně jako v lokálních začínajících firmách. V průběhu let dosáhl značných odborných znalostí v oblasti tradičního i online marketingu a je považován za lídra v tomto oboru. Je autorem knihy “FLIRTONOMICS: How to Attract, Date and Love your Customers on Social Media“. Pravidelně píše příspěvky na blog socialmediaplaymaker.com na téma sociální média. Jeho firemním krédem je „člověk může učit sociální média pouze pokud je na nich sám aktivní“.

partner logo
Petra Cross , Senior Software Engineer, Google California

Petra je senior softwarová inženýrka v Google, kde jako první česko – slovenská vývojářka pracuje již 13 let. Studovala informatiku v Žilině a Sillicon Valley. Během své práce v Google se podílela na vývoji stejnojmenného vyhledavače, služby Gmail a mobilní peněženky Google Pay. Říká, že pro tuto společnost nejsou důležité jen znalosti a zkušenosti, ale také kreativita a schopnost se rychle učit. Aktivně bojuje proti předsudkům, že svět IT patří výhradně mužům. Proto podporuje ženy, které do něj chtějí vstoupit. S manželem Bradfordem a dcerou Lunou žijí v San Fransicu.

partner logo
Petra Vaškových , Chief Product Officer, Kiwi.com

Petra vystudovala politologii, už za studií ale pracovala v technologickém start-upu a tato oblast ji postupně začala lákat více. V roce 2014 se dostala jako čtvrtá do Skypickeru (dnešní Kiwi.com), postupně se tam vypracovala na pozici Chief Product Officer a dnes má na starosti vývoj Kiwi.com a pracuje pod ní více než 250 lidí – zejména vývojářů.

partner logo
SIETSE BAKKER , Podnikatel a supervizor soutěže Eurovision Song Contest

Svoji první společnost založil v devatenácti letech a ve dvaceti sedmi už vedl tým soutěže Eurovision Song Contest jako nejmladší supervizor. Mezitím byl zařazen do top 25 podnikatelů v Holandsku, umístil se na 2. místě v soutěži National Communication Talent of the Year a řídil rozsáhlou mezinárodní kampaň, týkající se zapojení mladých lidí do politiky. V roce 2016 odešel z pozice supervizora soutěže Eurovision Song Contest a založil několik dalších společností, zejména digitální agenturu Scrn (čti Screen) v Amsterdamu. Bakker pravidelně hovoří na konferencích po celé Evropě. Je autorem 2 knih pro mladé lidi, pojednávájících o osobním rozvoji How To Live Wow!? a The Sparkle. Je ženatý a je hrdým otcem jednoročního dítěte.

partner logo
Taťána Gregor Brzobohatá , vítězka Miss World a zakladatelka Nadace Krása pomoci

Je Miss World, jedinou vítězkou soutěže Miss, pocházející z České republiky. Je také známou českou topmodelkou a herečkou. Během úspěšné mezinárodní modelingové kariéry spolupracovala nebo se stala tváří mnoha známých značek u nás i v zahraničí. Její charita Krása pomoci (Beauty of Help org.), pomáhající seniorům a v roce 2015 získala nebývalý úspěch, kdy dostala možnost osobně prezentovat činnost své nadace na půdě OSN v New Yorku a nedávno také v Ženevě. Stalo se tak historicky poprvé, kdy česká nezisková organizace zastupující pomoc seniorům, prezentovala svoji činnost na půdě OSN.

partner logo
Tereza in Oslo , bloggerka Terezainoslo.com

Tereza Salte se na svém blogu Terezainoslo.com snaží motivovat čtenáře k tomu, aby žili takový život, jaký si ho sami přejí. Často píše o životních pádech a náročných situacích. Dvakrát získala titul Blogerka roku v anketě Czech Blog Awards. Když po čtyřech letech života v Norsku nemohla najít svou páci snů, rozhodla se jí vytvořit. Spolu s manželem Johnem Erikem založili agenturu Elite Bloggers, která v současné době reprezentuje přes 30 nejvlivnějších blogerů na české i slovenské scéně. Elite Bloggers propojuje značky s influencery, dbá na to, aby reklama na blozích a sociálních sítích byla transparentní, blogeři byli férově ohodnocení a pro blogery vytvořili zázemí v podobě Elite Bloggers Hubu. V roce 2017 Tereza vydala knihu Šlehačková oblaka, která se stala bestsellerem roku 2017 a v srpnu loňského roku se stala mámou syna Williama.

partner logo
Tereza Hrtúsová , ekonomická analytička, Česká spořitelna

Tereza se denně pohybuje ve světě čísel. V České spořitelně pracuje od roku 2014 a v současnosti je členem týmu Ekonomických a strategických analýz. Studovala na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava a své předchozí pracovní zkušenosti získala například během stáže na českém velvyslanectví v Moskvě, při studijním pobytu na Moskevském státním institutu mezinárodních vztahů (MGIMO). Zaměřuje se na analýzy týkající se jednotlivých odvětví české ekonomiky a problematiky Evropské unie. Jejím cílem je v dnešní (nejen) informacemi přehlcené době poskytovat objektivní data ve srozumitelné podobě.

partner logo
Veronika Kašáková , modelka a zakladatelka Nadačního fondu VK

Od svých čtyř let spolu s bratrem Karlem vyrůstala v dětském domově ve Vysoké Peci. Rozhodla se ale jít si za svými sny, a v roce 2014 se dostala do finále soutěže Česká Miss. O svých zkušenostech s ústavní výchovou napsala autobiografickou knihu Zpověď holky z děcáku. O rok později byla oceněna v kategorii dobrý skutek v anketě Osobnost roku Ústeckého kraje. V roce 2016 založila Nadační fond Veroniky Kašákové, jehož cílem je podporovat děti z dětských domovů na cestě za splněním jejich snů. Je tváří kosmetické společnosti Oriflame.

partner logo
Klára Klempířová , módní poradkyně a stylistka pro Answear.cz

Stylistka, módní poradkyně, redaktorka, konzultantka v oblasti módy, stylu a formálního oblečení. Módu nejprve studovala, pak ji předváděla, fotila, navrhovala, šila, kompletovala a dnes o ní především píše a přednáší. Má praxi jako kostýmní výtvarnice při natáčení reklam a seriálů. Vytváří image moderátorům a hlasatelům zpravodajstí a publicistiky. Jako módní redaktorka působila v magazínech ELLE, MARIANNE, XANTYPA, přispívala na iDnes.cz, do Ekonomu, do Sanguisu, do Hospodářských novin. V roce 2015 založila AKADEMII STYLU & MÓDY v níž si klade za cíl zkrášlovat životy žen a mužů všech věkových kategorií.

Partneři

Mediální partneři:
Ve spolupráci s:

Vstupenky

CO JE ZAHRNUTO V CENĚ VSTUPENKY?

  • > VSTUP NA KONFERENCI
  • > Celodenní občerstvení (Snídaně, Coffee break, Oběd)
  • > Doprovodný program Marie Claire a partnerů konference
  • > Závěrečná koktejl party s občerstvením
  • > Networking

CENY VSTUPENEK

STANDARD TICKET
13.9. - 11.11.
1 500 Kč
Koupit vstupenku

Adresa a doprava

Sasazu Praha, Bubenské nábřeží 306, 170 00 Praha 7

Metro C – Vltavská TRAMVAJ - čís. 1, 2, 12, 25 PRAŽSKÁ TRŽNICE NEBO TUSAROVA

Kontakty

Jana Lukavská

Senior Project Manager

+ 420 725 847 744

jana.lukavska@burda.cz

Partneři:

Monika Tobolková

Advertising Manager

+420 724 833 153

monika.tobolkova@burda.cz